آشنایی با دزدگیر یا سیستم اعلام سرقت پارادوکس PARADOX کانادایی

آپان سیستم
۱۷ دی, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

Paradox Security System

دزدگیر اماکن پارادوکس PARADOX

پارادوکس یک برند کانادایی است که چندین ده است که سیستم های اعلام سرقت یا دزدگیر‌های اماکن تولید می‌کند و این تولیدات همیشه چه در ایران چه در خارج از ایران از بهترین سیستم‌های اعلام سرقت و دزگیر شناخته شده‌اند و به مصرف کنندگان خود امکانات بی‌سابقه ای ارائه می‌دهند و محیط مورد نظر شما را از همه نظر ایمن و غیر قابل نفوذ می کند. و البته نباید غافل شد که این سیستم تاییدیه مها را دارد و همین باعث شده بتوانید با خیال راحت در طلافروشی، صرافی، بانک و … نصب کنید.

 

چرا باید پارادوکس PARADOX بخریم؟

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که دلیل محبوبیت این برند چیست و اصلا چرا باید انقدر هزینه کرد برای یک سیستم اعلام سرقت؟
خب جواب ساده است این سیستم تاییدیه مها را دارد و یه این معنا است که از طرف پلیس مورد تایید و امکان خطای آن صفر است و جدا از آن پارادوکس انواع حسگرها و سنسورها را برای هر وضعیت دارد و با توجه به منو و قابلیت های کنترل پنلش می‌تواند هر نیازی برا برآورده کنید، که در ادامه بیشتر با آنها آشنا میشویم.

 

انواع سیستم های پارادوکس PARADOX :

پارادوکس دارای دو نوع بی سیم و باسیم است که در هر دو مدل هم قابلیت‌های بی‌نظیری را در اختیار کاربران می‌گذارند. پارادوکس سه کنترل پنل اصلی دارد که از طریق آن داده های سنسورها، حسگرها، مگنت ها و … دریافت و تحلیل می‌کند و در صورت نیاز هشدار برای کاربر و آژیر ارسال می‌کند. اگر بخواهیم به زبان ساده‌تر توضیح دهیم کنترل پنل ها نقش  مغز و قلب دستگاه است.

 

کنترل پنل های پارادوکس:

SP یا SPECTRA سیستم اعلام سرقت یا دزدگیر با سیم

MG یا MAGELLAN سیستم اعلام سرقت یا دزدگیر بی سیم

EVO یا DIGPLEX سیستم اعلام سرقت یا دزدگیر با امنیت بالا و کنترل تردد

یکی از جذابیت‌ها و نکات خیلی کلیدی درباره سیستم های بی‌سیم پارادوکس این است که همانند سیستم های باسیم بسیار مطمئن هستند زیرا از فرکانسی استفاده می‌کنند که هرکسی توانایی نفوذ به آن را ندارد و به همین دلیل احتمال نویز افتادن روی دستگاه را هم به صفر می‌رساند و همه این موارد باعث می‌شود شما یک سیستم دزدگیر قابل اطمینان داشته باشید.

 

دستگاه MG5000 همراه با کیپد K10 و ریموت

عمکلرد سیستم اعلام سرقت یا دزدگیر پارادوکس PARADOX :

سیستم های پارادوکس با اطلاعاتی که از سنسور، حسگر و… خود دریافت می‌کند دست به عمل می‌زند به این معنی که اگر یکی از این زون‌ها داده‌ای دریافت کند چه حرکتی، چه لرزشی و … به کنترل پنل هشدار می‌دهد و در صورت فعال بودن سیستم آژیر به صدا در می آید. حالا ممکن است این تحریک ها توسط سارقین به گونه‌های متفاوتی مانند: حرکت در محیط، شکستن شیشه، باز کردن در و غیره باشد.
همانطور که بالاتر اشاره کردیم سیستم اعلام سرقت یا دزدگیر پارادوکس انواع مختلفی از سنسورها را در اختیار کاربران قرا میدهد که بتوانند در هر مکان و موقعیت بهترین بازدهی را داشته باشند و امن‌ترین سیستم را ببرای شما به ارمغان بیاورد. طور مثلا:
سنسور G550 پارادوکس در اثر شکسته شدن یا لرزش شیشه هشدار میفرستد و همین امر باعث شده کاربرد بالایی که طلافروشی، صرافی و … دارد.
و موارد دیگری مثل سنسور گاوصندوق، سنسورهایی با قابلیت تشخیص حیوانات و… .

 

نحوه کنترل سیستم اعلام سرقت یا دزدگیر پارادوکس PARADOX:

پارادوکس به شما این قابلیت را میدهد که هم از ریموت استفاده کند و هم از کی‌پد. سختگیری که پارادوکس برای استفاده از کی‌پد دارد این است که در بیشتر موارد این سیستم در جاهایی نصب میشود که نیاز به امنیت بسیار بالا دارد و خب چی بهتر از آن که هرکسی ریموت نداشته باشد ولی با این حال پارادوکس برای این مورد هم راه حلی دارد شما با استفاده از این سیستم میتواند دسترسی هر ریموت را به قابلیت‌های مختلف را کنترل و کم یا زیاد کنید و همه این ها باعث محبوبیت سیستم اعلام سرقت پارادوکس شده.

 

سیستم اعلام سرقت و دزدگیر پارادوکس را کجا میتوان نصب کرد:

سیستم دزدگیر پارادوکس برای نصب در آپارتمان ها

سیستم اعلام سرقت پارادوکس برای نصب در طلافروشی، صرافی، جواهر فروشی

دزدگیر پارادوکس برای نصب بانک ها و مراکز دولتی

سیستم اعلام سرقت پارادوکس برای نصب در موزه ها

سیستم اعلام سرقت پارادوکس برای نصب در ویلا ها و باغ ها

دزدگیر پارادوکس برای نصب در مراکز تجاری و فروشگاه ها

سیستم اعلام سرقت پارادوکس برای نصب در کارخانه ها و کارگاه ها

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.