مرکز هشدار الکترونیک ( مها ) چیست و چگونه به ما کمک میکند؟

آپان سیستم
۱۳ دی, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

مرکز هشدار الکترونیکی یا مها

مرکز هشدار الکترونیک ( مها ) به شما کمک میکند پلیس زودتر از هرکس به محل سرقت برسد و شما بتوانید با خیال راحت ادامه چای خود را بنوشید!!!

 

اکثر ما زمانی که دزدگیر به صدا در می آید دچار استرس می‌شویم و نمی‌دانم که باید چه کاری انجام دهیم و همین ثانیه ها کمک زیادی به فرار دزد می‌کند و باعث از دست دادن مال ما می‌شود و چقدر عالی می‌شد اگر پلیس خودش از این اتفاق مطلع می‌شد و زود به سمت مکانی که مورد سرقت قرار گرفته حرکت می‌کرد؟

مرکز هشدار الکترونیک یا مها دقیقا همین کار را برای ما انجام میدهد.

دستگیری دزد توسط پلیس با اطلاع مرکز هشدار الکترونیک یا مها

چرا ما به مرکز هشدار الکترونیک نیاز دارین؟

به زمانی فکر کنید که دزدگیر شما به صدا در آمده و شما از این موقعیت خبر دار می‌شود و خود را با عجله هر چه تمام تر به مکان مورد نظر می‌رسانید حالا دو احتمال برای شما وجود دارد:

1 – دزدگیر به اشتباه به صدا در آمده و یا در هنگام نصب فرد نتونسته همه موارد و مشکلات پیش روی دستگاه را پیش بینی کند، که همین مورد در مرر زمان باعث کلافگی شما میشود.

2- سرقت رخ داده و زمانی که شما به مکان مورد نظر میرسید با سارقان رو به رو میشود و احتمال اینکه شما از نظر جانی هم به خطر بیافتید هم بسیار افزایش می‌آبد و در موقعیتی قرار می‌گیرد که امکان دارد هم جان و هم مال خود را از دست بدهید.

 

مرکز هشدار الکترونیک چگونه به ما کمک میکند؟

دقیق در همین موقعیت است که مرکز هشدار الکترونیک ( مها ) به داد ما می‌رسد. زمانی که شما سیستم دزدگیری را انتخاب می‌کنید که مورد تایید مها باشد، کاملا می‌تواند مطمئن باشید که این سیستم دچار مشکل نمی‌شود. مانند برند های: پارادوکس و کانفیادو و … .

مهم ترین عاملی که ما را مجاب می‌کند سیستم اعلام سرقت یا دزدگیر خود را با قیمت بسیار ناچیز جزو سیستم مرکز هشدار الکترونیک ( مها ) بکینم این است که زمانی که سیستم ما به صدا در می‌آید یک پیام هم برای پایگاه پلیس فرستاده می‌شود و آن‌ها هم نیرو های خود را به محل مورد نظر اعزام می‌کنند و چی بهتر از اینکه کار را به دست کار دون بسپاریم!؟

ولی اگر تشت طلا هم دست یک آشپز باشه توش دیزه می‌پزد یا راحت تر بخواهیم بهتون بگویم اگر بهتر سیستم اعلام سرقت جهان رو هم داشته باشید ولی فرد ناشی نصاب شما باشید یا اطلاعات کافی نداشته باشد که بخواهد آن را نصب کند نتیجه کار از نداشتن دزدگیر بهتر است و همین باعث می‌شود مرکز هشدار الکترونیک ( مها ) خود نصاب های مورد تایید را برای انجام این کار می‌فرستد. البته نصاب های خبره‌ای هم وجود دارند که می‌توانند از طرف نمایندگان برنده‌ها برای نصب فرستاده شوند.

یکی دیگه از مهم ترین ویژگی های مرکز هشدار الکترونیک ( مها )  این است که برای شما یک ناظر 24 ساعته قرار داده که کامل مسلط به  تمام اتفاقاتی است که در ملک یا طلا فروشی یا هرجایی که شما بخواهید رخ می‌دهد و حتی اگر شما یادتون برود سیستم اعلام سرقت خود را فعال کنید این ناظران به شما یادآوری میکند!

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.